søndag 3. mars 2013

Det begynner vel etter hvert å slå de fleste av dere som leser denne bloggen at jeg er mer enn gjennomsnitlig glad i vinter, kulde og snø. Det mange da tydeligvis synes er vanskelig å forstå er at jeg også kan være glad i sol og varme. I mine yngre dager fikk jeg faktisk høre "jeg hører du hater sommer, sol og varme!" Da jeg jeg var ferdig å måpe, det tok vel fem minutter, måtte jeg jo avkrefte det! For det er nemlig mulig å like både sommer og vinter, varme og kulde og faktisk vår og høst i tillegg!

I dag har jeg vært ute og gått en lang, deilig tur i et fantastisk vårvær. Det er deilig å kjenne sola varme i ansiktet og se snøen smelte. Det er deilig at dagene blir lengre og lysere og godt å kjenne lukt av vår. Det som er min store fordel er at jeg nyter våren i dag og skulle det komme en halvmeter snø i morgen, så vil jeg nyte det også! Jeg kan ikke annet enn anbefale alle å like begge deler - det gir i alle fall meg et godt liv!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nå trenger dere ikke å være bruker for å kommentere, hyggelig hvis noen har kommentarer!