tirsdag 26. november 2013

Merkeklær til barn 2

Denne debatten har jo tatt helt av, jeg vil bare komme med noen presiseringer og synspunkt på ting som har blitt sagt:

1. Jeg synes ikke at det er dumt å kjøpe dyre merkeklær til små barn fordi jeg selv har dårlig samvittighet fordi jeg kjøpte klær til mine barn på Cubus, Lindex, H&M osv. Jeg bare synes det er fullstendig meningsløst!

2. Pris og kvalitet henger ikke sammen. De merkeplaggene barna mine har hatt (selvfølgelig kjøpt på salg, jeg er jo ikke dum, heller...) har blitt minst like fort, om ikke fortere, slitt. Sømmer har gått opp, knapper har ramlet av og farger har falmet. I tillegg har vi den før nevnte sparkebuksa størrelse tre måneder som var lagd for spebarn uten bleier.

3. Barneklær er ingen investering!

4. Jeg er ikke misunnelig på de som har råd til å kjøpe dyre merkeklær til ungene sine.

5. Såkalte billigklær kan fint brukes av både tre og fire barn, det er ikke bare merkeklær som kan det.

Sånn, det var svar på noen av de mest hårreisende påstandene... Noen som er veldig uenig?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nå trenger dere ikke å være bruker for å kommentere, hyggelig hvis noen har kommentarer!