fredag 14. mars 2014

Konserttur til Berlin

Jamen ble det litt skrivetørke på meg! Jeg har brukt siste uke til to ting: å fordøye forrige helgs konsertopplevelse og å pleie en sår hals og et hode fylt til randen med bomull eller lignende.

Konsertopplevelser er noe av det som har stått på vent mens ungene var små, men de siste åra har vi prøvd å komme oss på én konsert hvert år. Forrige helg skulle et av mine favorittband, Transatlantic, ha konsert i Berlin, så da tok vi turen dit. Vi var heldig og fant et hotell som lå like ved konsertlokalet, og jeg innrømmer så gjerne at jeg ble litt småskeptisk da jeg så det som så kjekt het Astra Kulturhaus...





Jeg er ikke så stor av vekst, så jeg er ikke så veldig glad i å stå på konserter. Jeg ender stort sett opp med å stå langt bak omgitt av høye mannfolk som lukter svette. Denne gangen hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle ha god plass langt foran. Og det fikk vi! Vi havna på rad to/tre fra sperringen foran scenen og var godt fornøyd med den plasseringen. Det ble en fantastisk kveld som jeg kan leve lenge på!

Jeg fant et klipp fra konserten på YouTube. Jeg står rett foran han i hvit skjorte. Når alle synger av full hals er gåsehudfaktoren ganske høy!

Jeg legger også ved et annet YouTubeklipp også, dette er hentet fra en konsert de hadde i London i mai 2010. Trenger jeg å nevne at jeg var på denne konserten også...? Dette er henta fra turneens konsert-DVD, så her er både bilder og lyd bra.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nå trenger dere ikke å være bruker for å kommentere, hyggelig hvis noen har kommentarer!