fredag 9. november 2018

Oktoberbilder

UPS! Der var jammen oktober også historie og vi har gått inn i årets nest siste måned - det som er min absolutte favorittmåned. Det kan vi komme tilbake til om en måneds tid.

Oktober er den mest fargerike av høstmånedene, og de siste fire ukene har jeg gått crazy bananas med kameraene mine. Da jeg var 17 flytta vi fra øya jeg vokste opp på og inn til et tettsted på fastlandet. Utenfor vårt nye hus sto det ei lønn, og det ble øyeblikkelig mitt favoritthøsttre. Dette har jeg fått bekrefta i år igjen. Ingen trær får så intenst vakre og forskjellige farger som lønn. I år har det vært mange av de sitrongule bladene, og de får trærne til å se ut som gulltrær - nydelig!

Vi har også fått det første snøfallet. Ingenting er som høstens første snøfall! Selv om det sjelden er varig, så er det noe med den lille forsmaken på det som er i vente. Så skulle man kanskje tro at etter passerte 50 så skulle man få et litt mer avslappet, voksent forhold til denne snøen, men neida! Gleden er like stor og like kriblende som den var for 50 år siden.

Her kommer et lite utvalg av de bildene jag har tatt i oktober, det var litt vanskelig å velge denne gangen...



Veien til Narnia?


Enda et halobilde, denne gang fra Aker brygge











Sesongens første snø <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nå trenger dere ikke å være bruker for å kommentere, hyggelig hvis noen har kommentarer!