mandag 22. juli 2013

Sommergave

Jeg finnes ikke huslig! Jeg er ikke spesielt glad i rydding og vasking. Klesvasken går mer eller mindre av seg selv, og andre i familien er flinke til å brette sammen klærne etterpå. Matlaging er greit bare jeg vet hva jeg skal lage, men stryking gjør jeg alt jeg kan for å unngå. Likevel må jeg jo til pers med litt husarbeid. Både jeg og familien trenger mat, rene klær og et hus som i alle fall av og til ser ganske representabelt ut.

For meg er sommeren en gavepakke! Jeg er jo, som sagt, også glad i sommer, sol og varme, og jeg kan jo ikke la være å nyte sommeren mens den er her. Dermed kan jeg med verdens beste samvittighet la humla suse - i alle fall litt! Så får det ikke hjelpe at det hopper noen kaniner rundt i huset i sommervinden fra åpne dører og vinduer mens vi spiser lettvint mat.

Ha en fortsatt strålende sommer alle sammen!


2 kommentarer:

  1. Akkurat sånn har jeg det også!! Vi er jammen heldig som klarer å la Humla suse - for jeg vet om mange som ikke klarer det - uansett årstid :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg også... ;-) Det er en veldig god egenskap å ha, faktisk! Ha en fin sommerdag!

      Slett

Nå trenger dere ikke å være bruker for å kommentere, hyggelig hvis noen har kommentarer!