tirsdag 11. desember 2018

Novemberbilder

Å hei! Som november fløy avgårde!

Som jeg skrev i oktoberinnlegget, så er november min favorittmåned. Mange tror det er bare fordi jeg har bursdag da, men det er ikke det som er hovedgrunnen.

Jeg er jo, som mange har fått med seg, veldig glad i høst, vinter, kulde, snø, mørke og jul. Og der har du forklaringen på hvorfor jeg er så glad i november. November er fortsatt høst, og som jeg har sagt tidligere, så er alt vær bra vær på høsten. Sol, regn, tåke, vind, kuldegrader, snø... Hjertelig velkommen til alt!

Det nærmer seg jul, og i november kan man begynne å tenke på både baking og gaver, men det er fortsatt så lenge til jul at folk fortsatt er ganske ustressa. Advent og førjulstida er den aller beste tida, og den må gjerne vare fra 1. november. For å understreke det: jeg pynter ikke til jul før lillejulaften. I november brennes det mengder med lys, 1. søndag i advent er stjerner, staker og lilla lys på plass, men jula kommer ikke før julaften.

Ellers har det blitt tre Osloturer, den siste med en knakandes bra konsert!

Her følger et lite knippe bilder fra årets nest siste måned.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nå trenger dere ikke å være bruker for å kommentere, hyggelig hvis noen har kommentarer!