søndag 15. september 2013

100 dager igjen!

I dag er det hundre dager til julaften! Jeg gleder meg. Selv om jeg er helt enig i at handelsstanden og andre som tjener penger på det starter julemaset altfor tidlig. Det er ikke greit med julepynta butikker i oktober. Jeg ser veldig mellom fingrene når det gjelder julemarsipanen, men det er bare fordi jeg synes den marsipanen er så god...

Jeg er heller ikke like stram på tida som mange andre er. Hvis det skulle tenkes jul først når vi kommer til 1. desember, da ville jeg jo nesten ikke rekke å glede meg til jul! Den store pyntesjauen med julegater kan godt vente til 1. søndag i advent, men sånn helt privat, inne i hodet mitt, der gleder jeg meg til jul helt fra høstferien - minst!

Og skulle dere synes at det altfor tidlig å glede seg til jul nå, så synes jeg i alle fall at dere skal glede dere til dere kan begynne å glede dere til jul!

Ha en strålende høstsøndag, enten nå strålene kommer i form av solskinn eller regn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nå trenger dere ikke å være bruker for å kommentere, hyggelig hvis noen har kommentarer!